XANADU a. s.
Od návrhu nového firemního webu ke generování marketingových leadů.
Společnost XANADU působí na trhu už více než 30 let a zabývá se primárně dodávkou IT služeb a hardwaru. Přestože společnost patří ve svém oboru k naprosté špičce a je partnerem technologických gigantů, její visibilita a dohledatelnost v online prostoru potřebovala podpořit. Stejně tak bylo zapotřebí výrazně zmodernizovat web. Směrem ke klientům pak nastartovat komunikaci na sociálních sítích, upravit mailingovou komunikaci či založit firemní blog.
Moderní web
Naše spolupráce s XANADU začala v roce 2019 tvorbou nového webu. Někdejší webové stránky společnosti nevyhovovaly aktuálním trendům svou strukturou ani obsahem, refresh si žádaly též vizuální pojetí a technické zpracování.
Návrh nového webu přinesl zjednodušený design s moderní typografií a kombinací barev, díky čemuž je celý web uživatelsky výrazně přívětivější. Je tak přehlednější a informace jsou lépe čitelné a uspořádané.
Kompletního přepracování se dočkal také obsah, který potřeboval vylepšení z hlediska SEO. Konkrétně šlo o doplnění HTML tagů, optimalizaci obrázků a obohacení obsahu o klíčová slova.
Vzhledem k rozsahu aktivit společnosti bylo zapotřebí informovat také o jednotlivých produktových skupinách a službách, k čemuž jsme použili microsites. Ty pravidelně aktualizujeme, rozšiřujeme a upravujeme podle potřeb a požadavků společnosti. Pro microsites vytváříme originální obsah, jenž průběžně revidujeme.
Na webu společnosti vznikla v roce 2022 blogová sekce. Sem soustředíme obsah vytvářený na základě požadavků a konzultací přímo s odborníky z XANADU.
Nový web je plně responzivní, logicky uspořádaný, skvěle zabezpečený a automaticky zálohovaný. Součástí našich služeb je rovněž využití analytických nástrojů na sledování návštěvnosti – Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager – díky nim lze vyhodnocovat návštěvnost. Díky použití CMS WordPress jsou administrace webu a případné úpravy snadno přístupné, rychlé a jednoduché.
Pravidelný newsletter
K novému webu jsme připojili další aktivity, které pomáhají společnosti XANADU k dobré dohledatelnosti a ke komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky moderními prostředky. Převzali jsme do své správy pravidelný mailing, jenž společnost využívala pro rozesílku informací do databáze svých kontaktů. Vznikla kompletně nová šablona pro měsíční rozesílku. Po uspořádání databáze (v souladu s požadavky GDPR) vznikla stabilní skupina odběratelů, kterou se nám daří doplňovat o další.
Sociální sítě
Součástí nastavené strategie digitálního marketingu jsou také sociální sítě. Hlavně proto jsme převzali správu firemního profilu společnosti na LinkedInu, kde pravidelně informujeme o aktuálních trendech, novinkách a aktivitách XANADU. Na LinkedInu vytváříme také placené kampaně využitelné v případě potřeby propagace konkrétního produktu nebo služby. Na LinkedInu má XANADU stabilní skupinu sledujících, přičemž příspěvky zveřejňujeme pravidelně dvakrát týdně. Týmu XANADU jsme také neustále k dispozici v případě, že chtějí publikovat jakékoli sdělení.
Přínos spolupráce pro XANADU a. s.
Vzájemná a dlouhodobá spolupráce přinesla společnosti XANADU kompletní outsourcing tvorby obsahu a jeho vyhodnocování. Sjednotili jsme styl komunikace napříč jednotlivými kanály a zajišťujeme pravidelnou visibilitu značky. Komunikací na sociálních sítích, také však prostřednictvím microsites, bannerových kampaní a newsletterů pomáháme generovat leady a neustále upravujeme marketingovou strategii tak, aby byla v souladu s obchodními cíli společnosti.